La realidad y los fragmentos de realidad que esos espejos (o vidrios) nos muestran
La vida reflejada siempre resulta atractiva.Un fuerte abrazo Joaquin
Oh, què bons aquest miralls! Allarguen el port per poder passejar-hi. ;-)Molt ben vist!Aferradetes, Josep.
Són difícils de veure on estan col·locats, però fan patxoca!Aferradetes Paula
Són la manera de fer més grans els espais.podi-.
I ho aconsegueixen amb escreix!Una abraçada Carlos
Un joc visual fantàstic! El contrast entre la realitat i el reflex crea una composició geomètrica molt potent.Una abraçada, Josep.
Totalment d'acord Jordi!Una abraçada
La realidad y los fragmentos de realidad que esos espejos (o vidrios) nos muestran
ResponEliminaLa vida reflejada siempre resulta atractiva.
EliminaUn fuerte abrazo Joaquin
Oh, què bons aquest miralls!
ResponEliminaAllarguen el port per poder passejar-hi. ;-)
Molt ben vist!
Aferradetes, Josep.
Són difícils de veure on estan col·locats, però fan patxoca!
EliminaAferradetes Paula
Són la manera de fer més grans els espais.
ResponEliminapodi-.
I ho aconsegueixen amb escreix!
EliminaUna abraçada Carlos
Un joc visual fantàstic! El contrast entre la realitat i el reflex crea una composició geomètrica molt potent.
ResponEliminaUna abraçada, Josep.
Totalment d'acord Jordi!
EliminaUna abraçada