dissabte, 2 de maig del 2026

LA NOIA I EL COLOM

localització: Baixada de la Llibreteria, Barcelona (Barri Gòtic)
 

12 comentaris:

  1. Buena imagen, amigo. La paloma está justo donde debe.
    Un abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. En el sitio preciso y el momento adecuado😄
      Un abrazo Ildefonso

      Elimina
  2. Aquest raig de llum és màgic. Emmarca perfectament la trobada fortuïta entre la noia i el colom, convertint una escena quotidiana en una història visual preciosa.
    Una abraçada, Josep.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La llum ens regala moments únics i que no sempre podem aprofitar!
      Una abraçada Jordi

      Elimina
  3. Els dos cercaven el mateix, una mica de sol. ;-)
    Genial!
    Aferradetes, Josep.

    ResponElimina
  4. Parece que su encuentren a gusto en el pequeño rayo de sol. Aisladas, si se quiere, pero felices en esa calidez del sol.
    Abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estan en lo que diríamos, su zona de confort 😄
      Un abrazo Luis

      Elimina
  5. Respostes
    1. The girl watches the pigeon with amusement on her walk.

      Elimina
  6. Aprofitant aquest camí de llum !!!
    Què be que mires Josep ! El b/n es rendeix als teus peus.
    Abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'alegra molt que t'agradi. Jo, com sempre, perseguint la llum 😉.
      Molts petons

      Elimina