El tren que nos trae y lleva, los caminantes alejándose del andén y tu clásico alto contraste, crean una atmósfera muy oportuna para el mensaje que quieres transmitirnos. Un fuerte abrazo.
Molt bona la diagonal a l´estació del NORD a Valéncia, m´agrada com ens porta cap a llum i a la realitat del dia dia, inclusive si ho mirem a l´invers sembla que tornem de la llum a la oscuritat total. Salutacions Josep i una forta abraçada !!
Pues sí, Josep, adiós a las vacaciones, se acabaron las fiestas y vuelta a la rutina, la temida cuesta de enero. Menos mal que tenemos nuestras fotos para admirarlas y compartirlas, como las tuyas.
M'agrada, ben treballada estéticament i composició ben resolta. Les llums perdudes no son de la meva devoció, però ja veig que últimament és algo que ho fas amb freqüencia, no se, cadescun baixa les escales com vol... :)
You have got a great atmosphere to this picture.
ResponEliminaUn abraçada.
Són magnífiques, les estacions. Porten records que fins i tot poden no ser nostres.
ResponEliminapodi-.
El tren que nos trae y lleva, los caminantes alejándose del andén y tu clásico alto contraste, crean una atmósfera muy oportuna para el mensaje que quieres transmitirnos.
ResponEliminaUn fuerte abrazo.
Las estaciones son final de muchas cosas, pero también principio de otras tantas
ResponEliminaEs un fotón tremendo Josep, de película.
ResponEliminaSiempre se hacen cortas las vacaciones...
Un abrazo
Cada vagada tens un estil més definit i que m'agrada :))
ResponEliminaUna abraçada i felicitats, Josep.
*vegada volia dir.
EliminaTodo termina, pero es menos doloroso el comienzo de lo porvenir si se tiene delante una imagen como esta. Genial Josep. Un abrazo
ResponEliminaMe suena a despedida, qué triste.
ResponEliminaMolt bona la diagonal a l´estació del NORD a Valéncia, m´agrada com ens porta cap a llum i a la realitat del dia dia, inclusive si ho mirem a l´invers sembla que tornem de la llum a la oscuritat total.
ResponEliminaSalutacions Josep i una forta abraçada !!
Espectacular !!! Una composición y edición soberbia con un BN de libro.
ResponEliminaLas estaciones como metáforas de la vida.
Enhorabuena !
Un fuerte abrazo
Pues sí, Josep, adiós a las vacaciones, se acabaron las fiestas y vuelta a la rutina, la temida cuesta de enero. Menos mal que tenemos nuestras fotos para admirarlas y compartirlas, como las tuyas.
ResponEliminaUn abrazo y que te sea leve la vuelta.
El brillo del tren y el tono mate de las sombras...
ResponEliminaAbrazo bien grande.
M'agrada, ben treballada estéticament i composició ben resolta.
ResponEliminaLes llums perdudes no son de la meva devoció, però ja veig que últimament és algo que ho fas amb freqüencia, no se, cadescun baixa les escales com vol... :)