Ben vista, Josep! La teva vista ens porta la mirada la comparació d'una altra mirada, la del pintor, amb la realitat. No hi falten elements comuns, la dona morena vestida d'estiu, la samarreta blanca al darrera... vincles més o menys aparents entre les dues mirades, la teva i la del pintor. M'ha agradat...
Todo un lujo, tres fotografías en una sola. cada una de las dos mitades ya por sí mismas pueden considerarse como fotografías independientes; pero si las contemplas en su conjunto resulta toda una genialidad. Un abrazo,
Mirant la fotografia de dreta a esquerra, la dona que duu a la cara el segell inconfusible del pintor no et treu l'ull del damunt, Josep. La resta de personatges a l'esquerra ni s'adonen del paper que estan representant en aquesta fotografia tan ben aconseguida. Tanmateix he trobat la cirereta del pastis. Les plantes penjades a la paret del fons, darrera de l'últim fanal se m'han aparegut, a primer cop d'ull, com el cap d'un gos pastor pelut amb la llengua fora... (Cada dia estic pitjor) Una abraçada.
Ben vista, Josep! La teva vista ens porta la mirada la comparació d'una altra mirada, la del pintor, amb la realitat. No hi falten elements comuns, la dona morena vestida d'estiu, la samarreta blanca al darrera... vincles més o menys aparents entre les dues mirades, la teva i la del pintor.
ResponEliminaM'ha agradat...
Impresionante foto, una preciosidad
ResponEliminaMe suena que es el exterior del Alcázar de Córdoba. Las dos mitades de la foto resultan muy representativas de la ciudad.
ResponEliminaUn abrazo.
Turisme cultural, tant de bó.
ResponEliminaUna abraçada Josep.
The painting girl looks more alive.
ResponEliminaI like this contract with painting and people.
Un abraçada
Piernas largas, mirada eterna.
ResponEliminaEstupenda Josep, la combinación del cartel con los paseantes es muy buena, un contraste tremendo de sensualidad por un lado....
ResponEliminaUn abrazo
Todo un lujo, tres fotografías en una sola. cada una de las dos mitades ya por sí mismas pueden considerarse como fotografías independientes; pero si las contemplas en su conjunto resulta toda una genialidad.
ResponEliminaUn abrazo,
Su mirada y la tuya se cruzaron!!
ResponEliminaBesos.
No se si te darí atiempo de visitar el Museo de Julio Romero de Torres que se encuentra en la plaza del potro.
ResponEliminaEste es uno de los cuadros más emblemáticos del pintor cordobés-
Me encanta esta imagen.
Besos
Aquellos billetes que tanto circularon se han quedado anclados y ahora son los paseantes los que caminan a su lado. Un abrazo
ResponEliminaTantas fotos en una sola... ¡Eres un artista!
ResponEliminaMirant la fotografia de dreta a esquerra, la dona que duu a la cara el segell inconfusible del pintor no et treu l'ull del damunt, Josep. La resta de personatges a l'esquerra ni s'adonen del paper que estan representant en aquesta fotografia tan ben aconseguida.
ResponEliminaTanmateix he trobat la cirereta del pastis. Les plantes penjades a la paret del fons, darrera de l'últim fanal se m'han aparegut, a primer cop d'ull, com el cap d'un gos pastor pelut amb la llengua fora... (Cada dia estic pitjor)
Una abraçada.