Fa uns mesos vaig tenir l'oportunitat de visitar una exposició molt interessant d'obres de petit format de Chillida a Girona. M'agrada l'efecte que has aconseguit a través d'aquests vidres. Un toc personal i diferent a l'obra de l'artista. Una abraçada.
Como no podía ser de otra manera, una vez más la obra de Chillida deja de ser un montón de hierro y cemento y cobra dimensión artística al ser interpretada por la visión de un buen fotógrafo. Un abrazo,
Hay marcas artísticas siempre reconocibles y que mejor con tu imagen como homenaje. Se lo merece. Arriba Chillida y Josep, naturalmente , jeje Un abrazo
Fa uns mesos vaig tenir l'oportunitat de visitar una exposició molt interessant d'obres de petit format de Chillida a Girona.
ResponEliminaM'agrada l'efecte que has aconseguit a través d'aquests vidres. Un toc personal i diferent a l'obra de l'artista.
Una abraçada.
Como no podía ser de otra manera, una vez más la obra de Chillida deja de ser un montón de hierro y cemento y cobra dimensión artística al ser interpretada por la visión de un buen fotógrafo.
ResponEliminaUn abrazo,
Com un tòtem o un altar, el símbol es reconeix i els devots estàn preparats per a la devoció de la forma i l'estructura.
ResponEliminaUna abraçada Josep.
Preciosa foto, interesante encuadre.
ResponEliminaRara, però maca per la varietat de llum.
ResponEliminaBon Dimecres, Josep
Hay marcas artísticas siempre reconocibles y que mejor con tu imagen como homenaje. Se lo merece.
ResponEliminaArriba Chillida y Josep, naturalmente , jeje
Un abrazo
Muy buena Josep, me sugiere grandeza como su obra.
ResponEliminaUn abrazo
Magnifica foto.
ResponEliminaMuy buena esta toma y muy interesante su edición en ByN.
ResponEliminaBesos
Maca, Josep. M'agrada la distorsió que en fa la perspectiva, suggereix una cosa gran o elevada...
ResponEliminaGreat photo.
ResponEliminaUn abraçada.
Sembla el símbol de la Kutxa...
ResponEliminapodi-.