El fanal a l'extrem superior i la noia a l'inferior, emmarquen delicadament l'edifici "decorat". Oportuna, tal com ens tens habituats, Josep Una abraçada
Òndia, fa uns dies vaig fotografiar aquest Guernica però de nit, em va agradar molt però com que anava acompanyat no vaig poder-me estar gaire estona :(
Bona composició i edició en aquesta imatge on sembla que la solitària noia s'endisa en un carrer ple de misteris.
El fanal a l'extrem superior i la noia a l'inferior, emmarquen delicadament l'edifici "decorat".
ResponEliminaOportuna, tal com ens tens habituats, Josep
Una abraçada
Òndia, fa uns dies vaig fotografiar aquest Guernica però de nit, em va agradar molt però com que anava acompanyat no vaig poder-me estar gaire estona :(
ResponEliminaBona composició i edició en aquesta imatge on sembla que la solitària noia s'endisa en un carrer ple de misteris.
Una abraçada Josep.
Cada rincón alberga un tesoro. El marco sobre el Guernica : entorno, mujer y farola, extraordinario.
ResponEliminaEnhorabuena por la edición
Un abrazo Josep
La diagonal formada por la figura de la chica con la farola funciona muy bien para equilibrar la composición
ResponEliminaexcelente la composicion y la perspectiva, el lugar se presta sin ninguna duda a una gran fotografia como esta, muy buena la edicion tambien, saludos.
ResponEliminaEl Raval si que resiste...
ResponEliminaMuy buena Josep, la composición es un lujo de los tuyos.
Un abrazo
Creo que no solo Barcelona, muchas ciudades resisten. La pregunta es cuánto son capaces de resistir
ResponEliminaFent un volt pel teu blog es veu quantes Barcelones hi ha en una sola ...
ResponEliminaAbraçades
Muchas historias en una misma fotografía.
ResponEliminaUna pared llena de mensajes que invitan a detenerse en cada una de las historias que cuenta. Genial Josep. Un abrazo.
ResponEliminaThere has been many different kind artist in their job.
ResponEliminaUn abraçada
Preciosa diagonal entre la jóven y la farola sirviendo de introducción a los graffitis del fondo.
ResponEliminaUn fuerte abrazo, Josep.