dimarts, 17 de novembre del 2015

LA ROSSA DEL STARBUCKS

Cafeteria Starbucks a la Rambla, Barcelona

26 comentaris:

  1. Si fos un tall del tebeo, la sireneta apareix en un núvol, possiblement és el què la rossa està pensant, el seu cervell ràpidament ho processa en paraules escrites, un clic i el whatsapp ja s'ha enviat... o no?
    Josep, imagino que un cavaller com tu, després d'obtinguda la fotografia, no va deixar passar el moment per demanar-li a la rossa si necessitava res, mira la pobreta com ha d'anar pel carrer, amb els pantalons fets un parrac...
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que disposa de força més efectiu que jo!
      Una abraçada Manel

      Elimina
  2. I suppose, you don't have so many real natural blondies there, am I right. (of course everywhere are self-made ones :)
    This is very interesting photo.

    Un abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. You're right, there are no so many blond girls as northern Europe.
      But every day there are more
      Halaus

      Elimina
  3. Respostes
    1. Gracias José Ramón, ya sabes que mirar hacia dentro me encanta!

      Elimina
  4. Muy sugerente...se queda uno pensando en cuál es la rosa realmente, muy buena!!!

    Un fuerte abrazo, Josep!!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. En este caso, la "rossa" hace referéncia a la rúbia. Seguro peró, que adornos florales también los habia.
      Un fuerte abrazo Ignacio y gracias por la visita

      Elimina
  5. No entenc perquè pagar més per un cafè, per fer exactament el mateix que a altres establiments amb cara i ulls. Coses de business marketing...
    Parlant de rosses, prefereixo la de carn i os. ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo tampoc ho entendré mai, peró la "tonteria" que porta la gent a sobre, amb les marques, no té límits!
      Una abraçada

      Elimina
  6. Esta serie publicitaria va in crescendo Josep, el blanco y negro es tremendo.... y todo lo demás.
    Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tienes razón, ayer y hoy he subido dos fotos (casi) publicitárias. Ha sido pura coincidéncia, jajaja
      Un fuerte abrazo Fernando

      Elimina
  7. Me gustan todas las rosas desde las que van con un siete en los vaqueros como con las que ofrecen su fragancia, petalos y espinas, y por supuesto me gustan igualmente las buenas instantáneas en B/N. Saludos, Josep.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias Santi por tu visita y tu comentario.
      Un fuerte abrazo

      Elimina
  8. Leído los comentarios anteriores, se explica el título de la película "Los caballeros las prefieren rubias", esto ya se decía en el 1953 y por lo visto se prolonga a lo largo de los años....hay que ver el revuelo que has formado con la "rubia"!

    El B/N es espectacular...me gusta mucho esta imagen.

    Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es que esta melena amarilla tenia vida propia detras del cristal. Ella y el logo eran una tentación y una excusa para disparar.
      Un abrazo Antónia

      Elimina
  9. Entre rubia y rubia un chin-chin. Un concepto estupendamente atrapado.
    Genial BN , Josep
    Un fuerte abrazo

    ResponElimina
  10. Buena escena, amigo... Magnifico como destaca el pelo de la mujer

    Un abrazo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, creo que es el centro de todo, de ahí el título.
      Un abrazo Ildefonso

      Elimina
  11. Entre melena y melena, prefiero la del interior antes que la del cristal a pesar de que vaya con los pantalones rotos. La foto es impecable.
    Un abrazo,

    ResponElimina
  12. Guapa escena i ben composada , sembla clar que la rossa és la xicota que hi ha dintre del local i més la vista clarament ens porta cap a ella.
    De tant en tant alguna capte a traves del cristall .
    Cuida´t !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Vicent. Sempre m'atreuen molt aquestes visions a través del vidre.
      Una abraçada

      Elimina