Si fos un tall del tebeo, la sireneta apareix en un núvol, possiblement és el què la rossa està pensant, el seu cervell ràpidament ho processa en paraules escrites, un clic i el whatsapp ja s'ha enviat... o no? Josep, imagino que un cavaller com tu, després d'obtinguda la fotografia, no va deixar passar el moment per demanar-li a la rossa si necessitava res, mira la pobreta com ha d'anar pel carrer, amb els pantalons fets un parrac... Una abraçada.
En este caso, la "rossa" hace referéncia a la rúbia. Seguro peró, que adornos florales también los habia. Un fuerte abrazo Ignacio y gracias por la visita
No entenc perquè pagar més per un cafè, per fer exactament el mateix que a altres establiments amb cara i ulls. Coses de business marketing... Parlant de rosses, prefereixo la de carn i os. ;)
Me gustan todas las rosas desde las que van con un siete en los vaqueros como con las que ofrecen su fragancia, petalos y espinas, y por supuesto me gustan igualmente las buenas instantáneas en B/N. Saludos, Josep.
Leído los comentarios anteriores, se explica el título de la película "Los caballeros las prefieren rubias", esto ya se decía en el 1953 y por lo visto se prolonga a lo largo de los años....hay que ver el revuelo que has formado con la "rubia"!
El B/N es espectacular...me gusta mucho esta imagen.
Entre melena y melena, prefiero la del interior antes que la del cristal a pesar de que vaya con los pantalones rotos. La foto es impecable. Un abrazo,
Guapa escena i ben composada , sembla clar que la rossa és la xicota que hi ha dintre del local i més la vista clarament ens porta cap a ella. De tant en tant alguna capte a traves del cristall . Cuida´t !!
Si fos un tall del tebeo, la sireneta apareix en un núvol, possiblement és el què la rossa està pensant, el seu cervell ràpidament ho processa en paraules escrites, un clic i el whatsapp ja s'ha enviat... o no?
ResponEliminaJosep, imagino que un cavaller com tu, després d'obtinguda la fotografia, no va deixar passar el moment per demanar-li a la rossa si necessitava res, mira la pobreta com ha d'anar pel carrer, amb els pantalons fets un parrac...
Una abraçada.
Segur que disposa de força més efectiu que jo!
EliminaUna abraçada Manel
I suppose, you don't have so many real natural blondies there, am I right. (of course everywhere are self-made ones :)
ResponEliminaThis is very interesting photo.
Un abraçada
You're right, there are no so many blond girls as northern Europe.
EliminaBut every day there are more
Halaus
Bien vista
ResponEliminaGracias José Ramón, ya sabes que mirar hacia dentro me encanta!
EliminaMuy sugerente...se queda uno pensando en cuál es la rosa realmente, muy buena!!!
ResponEliminaUn fuerte abrazo, Josep!!! ;)
En este caso, la "rossa" hace referéncia a la rúbia. Seguro peró, que adornos florales también los habia.
EliminaUn fuerte abrazo Ignacio y gracias por la visita
No entenc perquè pagar més per un cafè, per fer exactament el mateix que a altres establiments amb cara i ulls. Coses de business marketing...
ResponEliminaParlant de rosses, prefereixo la de carn i os. ;)
Jo tampoc ho entendré mai, peró la "tonteria" que porta la gent a sobre, amb les marques, no té límits!
EliminaUna abraçada
Esta serie publicitaria va in crescendo Josep, el blanco y negro es tremendo.... y todo lo demás.
ResponEliminaUn abrazo
Tienes razón, ayer y hoy he subido dos fotos (casi) publicitárias. Ha sido pura coincidéncia, jajaja
EliminaUn fuerte abrazo Fernando
Me gustan todas las rosas desde las que van con un siete en los vaqueros como con las que ofrecen su fragancia, petalos y espinas, y por supuesto me gustan igualmente las buenas instantáneas en B/N. Saludos, Josep.
ResponEliminaMuchas gracias Santi por tu visita y tu comentario.
EliminaUn fuerte abrazo
Leído los comentarios anteriores, se explica el título de la película "Los caballeros las prefieren rubias", esto ya se decía en el 1953 y por lo visto se prolonga a lo largo de los años....hay que ver el revuelo que has formado con la "rubia"!
ResponEliminaEl B/N es espectacular...me gusta mucho esta imagen.
Besos
Es que esta melena amarilla tenia vida propia detras del cristal. Ella y el logo eran una tentación y una excusa para disparar.
EliminaUn abrazo Antónia
No me gustan los Starbucks
ResponEliminaA mi tampoco ;)
EliminaEntre rubia y rubia un chin-chin. Un concepto estupendamente atrapado.
ResponEliminaGenial BN , Josep
Un fuerte abrazo
Muchas gracias César por tu comentario.
EliminaUn abrazo
Buena escena, amigo... Magnifico como destaca el pelo de la mujer
ResponEliminaUn abrazo
Ai, creo que es el centro de todo, de ahí el título.
EliminaUn abrazo Ildefonso
Entre melena y melena, prefiero la del interior antes que la del cristal a pesar de que vaya con los pantalones rotos. La foto es impecable.
ResponEliminaUn abrazo,
Yo también la prefiero Miguel.
EliminaUn abrazo
Guapa escena i ben composada , sembla clar que la rossa és la xicota que hi ha dintre del local i més la vista clarament ens porta cap a ella.
ResponEliminaDe tant en tant alguna capte a traves del cristall .
Cuida´t !!
Moltes gràcies Vicent. Sempre m'atreuen molt aquestes visions a través del vidre.
EliminaUna abraçada