dissabte, 2 de setembre del 2017

NENS AMB BARRET

Plaça del Paiolet, Tortosa

10 comentaris:

  1. La imatge la podríem ubicar a qualsevol lloc que no fos "aquí". No sé perquè l'associo amb una societat amb pobresa generalitzada, potser per l'esguard trist, o que jo veig trist, del nen.

    podi-.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eren turistes francesos cansats i que van decidir asseure's. Fa molt temps que vaig decidir no fotografiar la "pobresa" i això no es una crítica sinó una decisió personal.
      Una abraçada Carlos

      Elimina
  2. Els hi han preguntat si setembre té 30 o 31 dies, el de l'esquerra no sap com posar-s'hi, el de la dreta ho fa contant entre els artells i la seva separació del puny clos.
    Potser no, però jo ja m'he muntat la meva història.
    Bona imatge de carrer, Josep.

    ResponElimina
  3. Es la mejor manera de proteger la cabeza del sol, aunque no siempre se puede llevar, más de un vez al pasear por la playa, el sombrero me ha salido volando y lo he podido recuperar por hberlo atrapado las personas con las que me iba a cruzar.

    Muy buen instante captado.
    Besos

    ResponElimina
  4. El aburrimiento es así, nos deja esas caras y esas actitudes que nos delatan. Un abrazo

    ResponElimina
  5. No hay nada mejor que aprender a aburrirse y ya veo que están en plena clase, aunque tu les hayas distraído un ratito...
    Buena instantánea Josep
    Un abrazo

    ResponElimina
  6. La fotografía, aparte de su calidad indiscutible, resulta impactante por el aspecto de cansancio y aburrimiento de esos dos personajes con sombrero. Siendo niños, parecen hastiados de la vida, como si ya lo hubieran visto todo y no quedase nada por conocer, como si en su vida, apenas iniciada, ya no hubiese metas y objetivos más que el de taparse la cabeza con un sombrero para que las ideas se mantenga calentitas.
    Un abrazo,

    ResponElimina
  7. The kids looks just like they haven't anything to do.
    Great shot.
    Un abraçada

    ResponElimina