divendres, 27 de maig del 2011

EL PONT DELS JUEUS

Pont romànic de Besalú (segle XI)

2 comentaris:

  1. Josep,
    Fa dies que tinc problemes per deixar comentaris en alguns blocs, entre ells els vostres i també per deixar-ne en els meus propis.
    Sembla que es tracta d'un problema de blogger sobre el que hi estan treballant, afecta a bastanta gent.
    M'agrada el primer terme de les branques que deixen entreveure el pont, donant-li un aire especial.
    A veure si com a anònim em permet enviar-lo. Salut.
    Manel.

    ResponElimina
  2. Manel,
    Com sempre et vull agrair el comentari que fas. Pels problemes amb blogger, em sembla que des de fa un parell de setmanes en tenim tothom. Jo algun dels problemes que tinc els puc esquivar fent alguna cosa amb un altre navegador. No se si treballes amb explorer o amb chrome, prova d'entrar al bloc amb mozilla a veure que tal. Ja m'explicaràs.
    Una abraçada

    ResponElimina